Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Hejsan!

Av elin gustavsson - 27 maj 2013 21:11

Nu så undrar säkert alla.. `` varför heter bloggen knulla bitchen/slynan? ´´ förstår helt och hållet det, men namnet har ingen betydelse i denna bloggen utan det jag menar är att ingen ska någonsin dra ner dig eller kränka dej med ord eller på några andra sätt, så tänk när du är helt ensam och känner dig utstödd, fuck that bitch och gå vidare i livet och hitta bättre personer för jag lovar dig, det finns! 

Tänkte berätta lite om varför jag ska börja blogga och prata om mig själv. 

Jag heter Elin Gustavsson och bor i Trollhättan. Går på en skola som heter Sylteskolan, och lever ett ja hur ska man säga detta på ett bra sätt `` ett normalt liv´´ inte så kul egentligen men,men livet går vidare! ;)

Jaja tänker dock inte skriva ut min ålder för det tycker jag inte har någon betydelse.

Det var lite om mig själv men nu till varför jag skapade denna bloggen!

Jag skapade denna bloggen för att jag vill skriva vad jag tycker och tänker till andra folk där ute. ;)

Kommer inte att skriva om min fritid så himla mycket utan mest om sådant NI vill att jag ska skriva och sådant, så komentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om. Men vi hörs väl vidare någon annan dag! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin gustavsson - 27 maj 2013 21:11

Nu så undrar säkert alla.. `` varför heter bloggen knulla bitchen/slynan? ´´ förstår helt och hållet det, men namnet har ingen betydelse i denna bloggen utan det jag menar är att ingen ska någonsin dra ner dig eller kränka dej med ord eller på några ...

Presentation

fuck that bitch

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

fuckthatbitch!


Ovido - Quiz & Flashcards